مدیریت پزشکی

یک وبلاگ با نشرمطالب پزشکی و مدیریت پزشکی

مدیریت پزشکی

یک وبلاگ با نشرمطالب پزشکی و مدیریت پزشکی

فناوری ملاقات های دندانپزشکی شما را آسانتر می کند!

https://th.bing.com/th/id/OIP.jRdVon4Y4y-ed_rpvYJS5gHaE8?pid=ImgDet&rs=1

فناوری ملاقات های دندانپزشکی شما را آسانتر می کند!

رفتن به ملاقات با دندانپزشک ممکن است ایده خوبی برای شما نباشد ، اما مراقبت از دندان های شما برای سلامتی دهان و دندان است. خوشبختانه ویزیت دندانپزشک مانند گذشته نیست. فناوری نوآوری های انقلابی برای کاهش دندان درد ، درمان های سریعتر ، ایمن و راحت ایجاد کرده است.

 

دیگر درد ندارید!

 

اگر در گذشته ترس از صندلی دندانپزشکی مانع از این می شد که با دندان درد خود کنار بیایید ، اکنون وقت آن است! درمان های دندانپزشکی با لیزر عملاً بدون درد بوده و در طیف وسیعی از اقدامات دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. بدون خونریزی ، مصرف بیهوشی و سوزن ، بدون ابزار و صداهای دندانپزشکی ترسناک.

 

نتایج فوری

 

کسانی که در سال های گذشته از آسیب دیدگی ، شکستگی یا از دست دادن دندان رنج برده اند ، تحت چندین بار تزریق قرار گرفته اند و بازدیدهای زیادی از دندانپزشک انجام داده اند. با این حال ، پیشرفت های اخیر در تصویربرداری سه بعدی و چاپ تاج ، اقدامات موثر دندانپزشکی را در همان روز به واقعیت تبدیل کرده است.

 

سریعتر ، تشخیص ایمن تر

 

اشعه ایکس همیشه ابزاری مهم برای تشخیص وضعیت دندان ها و لثه ها بوده است. اشعه ایکس دیجیتال مدرن روند تشخیص را تسهیل کرده است. از آنجا که بلافاصله در صفحه های رایانه مشاهده می شوند ، ارتباط سریع تری بین دندانپزشک و بیمار فراهم می کند و تشخیص دقیق تر به دلیل انتقال دیجیتال را امکان پذیر می سازد. همچنین با ایجاد راحتی بیشتر نسبت به اشعه ایکس معمولی ، میزان تابش را 80-90٪ کاهش داد.

 

درمان های تعاملی

 

آیا تا به حال فکر کرده اید که دندانپزشک هنگام بررسی دهان شما دقیقاً چه چیزی را دیده است؟ اکنون می توانید آن را با دوربین داخل دهانی مشاهده کنید. این دستگاه کوچک به دندانپزشک این امکان را می دهد تا داخل دهان شما را در زمان واقعی مشاهده کند ، همچنین به دندانپزشک این فرصت را می دهد تا علل دندان درد را بیشتر بررسی کند و در مورد روشهای توصیه شده دندانپزشکی بحث کند همچنین ، دوربین ابزاری عالی برای مشخص کردن مکان تمرکز بر مسواک زدن است ، به شما این امکان را می دهد که روال بهداشت دندان خود را به حداکثر برسانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد