مدیریت پزشکی

یک وبلاگ با نشرمطالب پزشکی و مدیریت پزشکی

مدیریت پزشکی

یک وبلاگ با نشرمطالب پزشکی و مدیریت پزشکی

10 مورد از اطلاعات نادرست در مورد سفید کردن دندان

https://th.bing.com/th/id/OIP.AvvgkN5qWhorS0h9IKvvuAHaE7?pid=Api&rs=1

10 مورد از اطلاعات نادرست در مورد سفید کردن دندان

اطلاعات غلط زیادی درباره سفید شدن دندانها در بازار ، به ویژه در اینترنت وجود دارد. در اینجا 10 مورد از آنها را که من تجربه کرده ام ذکر می کنم:

 

1. می توانید دندان های خود را با بکینگ پودر سفید کنید

این ممکن است برای مدت کوتاهی موثر باشد ، اما در طولانی مدت جواب نخواهد داد و اگر دائمی شود ، فضای زندگی باکتریهای مفید یا مضر را روی سطح دندان ها و در دهان از بین می برد. و به مینای دندان آسیب می رساند.

 

2. شما با شستن دندان های خود با پراکسید هیدروژن ، آنها را سفید کنید.

پراکسید هیدروژن در صورت تعامل با بافت ها باعث واکنش های رادیکال آزاد می شود. این همان واکنشی است که در روند پیری در بافت مشاهده می شود. غلظت های حاوی پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید را باید بدون لمس بافت های نرم ، با مشاوره یک متخصص استفاده کنید.

 

3. می توانید از خمیر دندان سفید کننده و آدامس سفید کننده استفاده کنید

اگرچه خمیردندان ها و آدامس های سفیدکننده حاوی مواد شیمیایی سفید کننده هستند ، اما در تولید یک اثر قابل توجه بسیار ضعیف هستند. مواد شیمیایی سفید کننده باید حداقل 20 دقیقه با سطح دندان تماس داشته باشند تا باعث تغییر رنگ دندان شود.

 

4. ژل های سفید کننده دندان های حرفه ای و ژل های سفید کننده موجود در بازار یکسان هستند

هر ژل سفید کننده حاوی مقادیر مختلفی از کاربامید پراکسید یا هیدروژن پراکسید است. این مواد شیمیایی اصلی ترین عواملی هستند که باعث سفید شدن دندان می شوند. سفید کننده های حرفه ای نسبت به مواردی که در خانه استفاده می شوند قویتر هستند.

 

5. قوی ترین ژل سفید کننده بهترین است

مواد سفید کننده قوی می توانند روند را تسریع کنند. با این حال ، ممکن است از نظر ماندگاری سفیدی برای مدت طولانی موفق نباشند و ممکن است نیاز به تکرار داشته باشند. علاوه بر این ، استفاده بیش از حد سریع می تواند باعث درد و حساسیت در دندان شود. ژل های با غلظت بالا وقتی با ژل سفید کننده با غلظت کم همراه شوند ایمن تر هستند و دندان ها برای مدت طولانی تری سفیدتر می مانند.

 https://www.chalfontdentist.co.uk/wp-content/uploads/2016/09/canstockphoto42211519.jpg

6. دندانهای سفید شده برای همیشه سفید باقی می مانند

تغییر رنگ دائمی نیست. با این حال ، هرچه افراد پیرتر می شوند ، رنگ دندان ها زرد می شود و آنچه می خوریم و می نوشیم می تواند باعث تغییر رنگ مجدد شود. فرایند سفید شدن دندان ها باید در فواصل زمانی مشخص تکرار شود.

 

7. توت فرنگی و لیمو را می توان برای سفید کردن دندان استفاده کرد

به دلیل اسیدی که در آن وجود دارد ، این نوع غذاها ممکن است اثر سفید کنندگی داشته باشند ، اما پس از تعامل مینای دندان با اسید ، در دراز مدت احتمال آسیب دیدگی وجود دارد.

 

8. لیزرها روند سفید شدن دندان ها را تسریع می کنند

هیچ مدرکی وجود ندارد که لیزر مورد استفاده پزشک توسط پزشک باعث تسریع در روند سفید شدن دندان یا بهبود سفید شدن آن شود. برعکس ، آسیب به دندان ، چشم ، لب و همچنین می تواند ایجاد شود.

 

9. تاج های سرامیکی و روکش های لمینت می توانند سفید شوند

ژل هایی که ما در سفید کردن استفاده می کنیم فقط می توانند روی دندان های طبیعی استفاده شوند ، روی سطوح سرامیکی تاثیری ندارند. به همین دلیل ، باید تاج دندان های خود را عوض تا سفیدی دندان های شما متناسب شود.

 

10. سفید کردن دندان را می توان در هر سنی انجام داد

روش های سفید شدن دندان های کودکان می تواند به بافت زنده دندان آسیب برساند. فقط در بعضی موارد می توان دندان کودک را با خیال راحت سفید کرد. در سنین بعدی ، سفید شدن دندان به دلیل از بین رفتن مینای دندان ، اثر خود را از دست می دهد.

 

گرفتار این اطلاعات رایج و نادرستی که می خوانید نشوید. لبخند شما اولین چیزی است که مردم در مورد شما متوجه می شوند. بنابراین ، قبل از انجام هر گونه روش روی دندان های خود کاملاً تحقیق کنید و ابتدا با دندانپزشک خود مشورت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد