مدیریت پزشکی

یک وبلاگ با نشرمطالب پزشکی و مدیریت پزشکی

مدیریت پزشکی

یک وبلاگ با نشرمطالب پزشکی و مدیریت پزشکی

جراحی زیبایی لثه


https://th.bing.com/th/id/OIP.XUf3kuYJf4Sngumd0wNIPgHaE9?pid=Api&rs=1


جراحی زیبایی لثه

برای یک لبخند زیبا ، فقط داشتن دندان های خوب کافی نیست. در برخی موارد ممکن است لازم باشد در لثه ها مداخله کنید تا ظاهر مطلوبی حاصل شود. کاربرد زیبایی لثه ، که یکی از روش هایی  است که امروزه مردم برای داشتن لبخندی با زیبایی بیشتر استفاده می کنند ، در این مرحله وارد عمل می شود.

 

جراحی زیبایی صورتی چیست؟

به عبارت ساده ، روش مداخله در لثه ها برای اهداف زیبایی را زیبایی صورتی یا زیبایی دندان صورتی می نامند. این روش معمولاً در صورت مشاهده لثه بیش از حد معمول در هنگام لبخند اعمال می شود. هدف این است که دندان ها بیشتر برجسته شوند.

 

جراحی زیبایی لثه صورتی چگونه انجام می شود؟

زیبایی لثه صورتی با بریدن و کوتاه کردن لثه های اضافی و انتقال آنها در صورت لزوم به منطقه دیگر اعمال می شود. لثه هایی که در طول لبخند بیش از حد دیده می شوند توسط دندانپزشک بریده می شوند ، بنابراین ناحیه دندان بیشتر مشخص می شود. در شرایطی مانند عقب نشینی لثه ، لثه بریده شده از ناحیه ای که در هنگام لبخند قابل مشاهده نیست ، به دندان باز شده به دندان منتقل می شود. برش را می توان با ابزار جراحی یا استفاده از لیزر انجام داد.

 


https://5star-dental.com/wp-content/uploads/2014/09/gumsurgery1.jpg

مدت زمان بهبودی چقدر است؟

این مداخله زیبایی برای بیمار دشوار نیست. با بی حسی موضعی ، احساس از دست دادن موقتی در ناحیه مورد معالجه رخ می دهد و بنابراین از احساس درد بیمار جلوگیری می شود. زمان بهبودی ممکن است بسته به مداخله انجام شده متفاوت باشد. این دوره معمولاً یک هفته است. با این حال ، لثه هایی که دارای بیماری ، تورم هستند و یا با شرایط نادری روبرو هستند ، نیاز به مداخله جدی تری دارند. در چنین مواردی ، ممکن است زمان بهبودی طولانی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد